Arızalı Ürün Gönderimi
Merhaba Değerli Kullanıcılarımız,
Arızalı olduğunu düşündüğünüz cihazı lütfen aşağıdaki bilgilere göre servisimize yönlendiriniz;
“Arıza sebebini en doğru bir biçimde anlamak ve size daha kısa sürede servis hizmeti verebilmemiz için arızayı açıklayıcı şekilde yazarak ürünle birlikte aksesuarlarını bize ulaştırmanız gerekmektedir.”
Ayrıca faturanızın ve satın alma tarihli kaşeli garanti belgenizin bir fotokopisini de arıza belgesi ile bize ulaştırmanız gerekmektedir. Aksi durumda garanti dışı ücretli servis prosedürü uygulanacak ve cihazınıza ücretli servis hizmeti verilecektir.
Gönderim esnasında kargoda hasar görmeyecek, kırılmayacak şekilde bir ambalajlama yapınız. (Orjinal kutusu bulunuyor ise mutlaka orjinal kutusu ile gönderim sağlayınız.) Kargoda olabilecek hasarlardan sorumlu değiliz.
Ürününüzü elden merkez servisimize teslim edebilir veya İstanbul dışında ikamet eden müşterilerimiz Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak ürününüzü gönderebilirsiniz.
Arızalı Ürününüzü servise gönderirken aşağıdaki uyarıları dikkate alınız.
1- Servise cihaz göndermeden önce SD (Hafıza) kartınızı cihazdan çıkartınız.
2- Garanti Kapsamı dışında kalan arızalarda fatura kesilebilmesi için ürününüzü gönderirken mutlaka fatura bilgilerinizi kutunun icine koyunuz.
3- Tamir sırasında cihazınızın içindeki bilgiler (resim, müzik, video, rehber vb. dosyalar) silinebilir. Bu yüzden cihazınızı bize göndermeden önce yedekleyiniz. Servisimizde sizin adınıza yedekleme işlemi yapılmamaktadır.
4- Ürün gönderim adresi;
Hometech Elektronik A.Ş
Akasya Sok. No 14-16 Beşyol / Florya / Küçükçekmece / İstanbul
Kargo Paketleme
Ürün gönderimi yaparken Adaptör,Data Kablo,OTG Kablo gibi aksesuarları cihaz üzerine,altına koymayınız cihaz ekranı zarar görür.
Hatalı Paketleme Görseli
Ürün gönderimi yaparken Adaptör,Data Kablo,OTG Kablo gibi aksesuarları cihazın sağ/sol tarafına taşıma esnasında zarar görmeyecek şekilde koyarak ambalajlayınız.
Doğru Paketleme Görseli