0850 622 77 20
destek@hometech.com.tr
- Cihazların dış (dokunmatik) ve iç (Lcd) ekran kırılması düşme,darbe, basınç ve hasar sonucu yaşanması sebebi ile garanti kapsamına girmemektedir.
- Kullanıcı şifrenin unutulması kullanıcı hatasıdır ve garanti kapsamına girmemektedir. (Şifrenizi unuttuysanız sıfırlamak için tıklayınız)
- Garanti kapsamı dışındaki ürünlerin bilgisi teknik ekip kontrolünden sonra paylaşılmaktadır. Arıza tespiti yapılmadan telefon veya mail ile bildirilen ücret bilgilerinin değişebileceği, net ücretin teknisyen kontrolünden sonra arızanın tespiti beraberinde oluşacağı bilinmelidir.
- Garanti kapsamı dışındaki ürünlerin onarımı, ücrete onay verildikten ve ödeme tarafımıza yapıldıktan sonra gerçekleştirilir.
- Ürününüzün garanti kapsamı dışında olduğuna dair bilgi SMS’i aldıktan 5 iş günü içerisinde servisle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bu süre içerisinde iletişime geçilmediği takdirde ürün onarım görmeden tarafınıza gönderilmektedir.
- Aksesuar talebiniz ile ilgili tarafımızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.
- Ödemelerin, tarafınıza gönderilen bilgi SMS’lerinde de yer alan Referans numarası belirtilerek yapılması gerekmektedir.